Afspraken 

In verband met de grote specialistische behandelingen die we uitvoeren, plannen wij graag voorafgaand aan de afspraak een intake in. Tijdens de intake bespreken we je wensen, maken we een prijsindicatie en ontvang je een passend persoonlijk advies over je haar. Zo sta je nooit voor verrassingen. Na akkoord volgt een aanbetaling en plannen we de definitieve afspraak in. 

De intake is altijd vrijblijvend!

Voor het plannen van een intake, afspraak of aanvragen van meer informatie kun je contact met ons opnemen via onze socials. 
Door het maken van een afspraak, ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. Deze vind je onderaan de pagina. 

Algemene voorwaarden
Behandelingsvoorwaarden
– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen de Kapper bij Dye Pretty en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Dye Pretty binden niet.
– Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.
– Door het maken van een afspraak, gaat de klant akkoord met onze algemene voorwaarden,

Tarieven
– Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
– De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. 

Annuleren
– De klant dient een afspraak ten minste 24 uur van te voren te annuleren.
– Bij annulering binnen 24 uur wordt de klant 50% van de kosten in rekening gebracht of ontvangt de klant de aanbetaling niet terug.

Aansprakelijkheid
– De kapper garandeert dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
– De kapper mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten (drogisterij producten) kunnen het eindresultaat beïnvloeden.
– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.
– De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Ten alle tijden is het het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.
– De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden.
– De klant krijgt alleen garantie op de behandeling bij aanschaf en gebruik van de juiste producten, geadviseerd door de kapper.
– Garantie vervalt zodra de klant zelf iets aanpast aan de kleur / het haar.
– Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden, mag u mailen naar: kristy@dyeprettybykristy.nl.
Wij streven ernaar om binnen 72 uur een reactie te geven.